Sprawdź nasze rankingi produktów!

 

pills2
TABLETKI NA POWIĘKSZENIE PENISA
Sprawdzone tabletki na powiększenie penisa. Nie daj się nabić w butelkę! 

 

Tabletki na przedwczesny wytrysk
TABLETKI NA OPÓŹNIENIE WYTRYSKU
Problem z wytryskiem? Dzięki tym tabletkom zaczniesz kontrolować swój wytrysk!

 

tabletki na potencje 
TABLETKI NA POTENCJĘ

Problemy z erekcją? Sprawdź nasz ranking tabletek na MEGA potencję.

  Czytaj dalej   Czytaj dalej   Czytaj dalej

8 MEGA ćwiczeń na powiększenie penisa

Ćwiczenia na powiększenie penisa to najstarsza metoda powiększania członka. Jak wykonywać ćwiczenia na powiększanie penisa? Przeczytaj nasz krótki poradnik.

Czy ćwiczenia na powiększenie członka są skuteczne?

Przeglądając relacje mężczyzn na polskich i zagranicznych forach można spotkać się z opiniami, że ćwiczenia nie są skuteczne. Powiększanie penisa ćwiczeniami jest bardzo pracochłonne przez co wielu rezygnuje jeszcze przed pierwszymi efektami. O ile można powiększyć penisa ćwicząc regularnie? Mniej więcej 1cm w długości penisa po 2 pierwszych miesiącach i około 0,5cm po 2 kolejnych miesiącach – jeśli osiągniesz taki wynik to powinieneś być zadowolony. Są to wartości przybliżone, wszystko zależy od regularności ćwiczeń. Nie są to duże przyrosty jednak osoby wykonujące ćwiczenia odnotowują intensywniejsze doznania podczas seksu. Jeśli to dla Ciebie za mało, to powinieneś zainteresować się inną metodą powiększania penisa.

1. Rozciąganie

UWAGA: Zrób ciepły okład na swojego penisa. Przed przeprowadzaniem jakichkolwiek ćwiczeń powiększający członka upewnij się, że odpowiednio go rozgrzałeś. Zrobić to można poprzez polewanie członka ciepła woda lub go w niej zanurzając. To powinno zwiększyć napływ krwi to twojego penisa oraz zwiększyć skuteczność ćwiczeń.

  • Chwyć główkę penisa i rozciągnie go wzdłuż, przed siebie stanowczo lecz tak aby rozciąganie nie powodowało bólu. Przytrzymaj około 5-10 sekund, następnie przerwij rozciąganie.
  • Rozciągnie penisa wzdłuż, pociągnij głowę penisa w dół, siła rozciągania powinna być podobna jak w poprzedniej wersji. Trzymaj tak około 5-10 sekund, następnie przerwij rozciąganie.
  • Ponownie rozciągnij penisa wzdłuż, chwyć głowę penisa tym razem kierując ruch w górę, w stronę brzucha. Trzymaj około 5-10 sekund, następnie przerwij rozciąganie
  • Te trzy ćwiczenia rozciągając, każde kierując penisa w inną stronę można zaliczyć jako jedną serię. Takich serii zrób na początek 10, następnie zwiększaj ilość serii lub czas rozciągania.
  • Chwyć penisa dłonią, Twoja ręką powinna wykonywać cos na wzór gestu „okay”. Przesuwaj rękę stanowczo na przód do póki nie dotrzeć do głowy penisa. Ruch ten powinien wyglądać jak „dojenie” penisa. Powtórz to ćwiczenie, aż wykonasz około 100 powtórzeń.

2. Rozciąganie – metoda II

  • Chwyć żołądź jedną ręka, trzymaj stanowczo, jednocześnie tak aby chwyt nie powodował dyskomfortu
  • Użyj drugiej ręki umiejscawiając ją przy podstawie penisa
  • Zacznij ciągnąc do momentu kiedy poczuje naciąganie się penisa
  • Trzymaj w tej pozycji około 10-15 sekund, następnie przerwij
  • Zrób krótka przerwę, a następnie powtórz cały proces jeszcze raz
  • Wykonuj to ćwiczenie od 2,5 do 5 minut w jednej sesji, 1 lub 2 razy dziennie

3. Metoda wsteczna

  • Kciukiem naciągnij skórę swoje penisa do tylu w stronę ciała
  • Reszty palców używaj do asekuracji
  • Utrzymaj te pozycje przez 10 sekund
  • Zrób krótka przerwę i powtórz jeszcze raz
  • Pięć minut dziennie powinno być wystarczające

UWAGA: nie utrzymuj pozycji dłużej niż zalecane 10 sekund, trzymaj tak mocno aby odciąć dopływ krwi. Jest to jedna z bardziej niebezpiecznych metod ze względu na trudna do opanowania technikę, dlatego należy do niej podejść ze szczególną rozwagą.

4. Ćwiczenie metodą rozciągania w przeciwnych kierunkach

  • W prawą rękę chwyć żołądź wiotkiego fallusa
  • Połóż lewą rękę na jego dolnej części
  • Następnie ściągaj obie ręce w przeciwnych kierunkach przez 10 sekund
  • Powinieneś czuć rozciąganie wewnątrz członka, przerwij ćwiczenie jeśli odczujesz jakiekolwiek oznaki dyskomfortu
  • Zrób krótka przerwę i powtórz powyższe kroki
  • Ćwiczenie wykonuj przez kilka minut dziennie, jest bardzo efektywne dlatego szczególnie je polecamy

5. Metoda Kegla

  • Pierwszym krokiem jest zlokalizowanie mięśnia łonowo-guzicznego, wyczujesz go przez wstrzymanie oddawania moczu
  • Następnie, kiedy już go znajdziesz zacznij napinać ten mięsień 20-30 razy dziennie
  • Kiedy już dojdziesz to perfekcji, powinieneś zwiększać intensywność ćwiczeń.

Dość powszechna metoda ćwiczeń, tylko cześć mężczyzn wie o tym, że penis może wyglądać na dłuższego dzięki większej kontroli nad własna erekcją. Konsekwentne wykonywanie ćwiczeń Kegla owocuje odnotowaniem wzrostu długości i grubości spowodowane napływanie większej ilości krwi do twojego penisa. Twoja dziewczyna będzie z pewnością zadowolona z przyrostu i mocniejszej erekcji podczas seksu.

6. Jelqing

  • Doprowadź do przynajmniej częściowej erekcji
  • Przed przystąpieniem do ćwiczeń najlepiej jest użyć lubrykantu
  • Z prawej ręki uformuj symbol „ok” i chwyć małego u jego podstawy
  • Następnie „masuj” fallusa poprzez przesuwanie prawej ręki powoli od jego nasady aż do jego żołędzi, powtórz kilka razy
  • Ta metoda powiększania penisa polega na pompowaniu krwi od nasady penisa aż do jego żołędzi, przez co powiększa się on we wszystkich płaszczyznach

Wskazówka: na początku zacznij od malej ilości powtórzeń, z każdą sesja staraj się zwiększać ich ilość, pamiętaj o doprowadzeniu do erekcji, jeżeli będziesz stosował ta metodę z wiotkim fallusem nie odnotujesz żadnych przyrostów.

7. Metoda rotacyjna

  • Chwyć prawa ręka żołądź penisa stanowczo ale ostrożnie
  • Zacznij rozciągać małego jednocześnie wykonując jego rotacje
  • Wykonuj to przez 30 sekund zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Następnie powtórz to ćwiczenie przez 30 sekund w odwrotną stronę do ruchu wskazówek zegara
  • Obrót w jedna oraz druga stronę można uznać za jedna serię, wykonuj takich do 5 dziennie

8. Powiększanie przy użyciu ciężarków

  • Zawsze kiedy będziesz ćwiczył ta metoda, ćwicz na wiotkim członku
  • Przyczep specjalne obciążenie, które jest zaprojektowane do powiększania penisa
  • Celem jest rozciąganie ku dołowi, tak jak w innych technikach które zostały wcześniej opisane
  • Po pewnym czasie odnotujesz zauważalne przyrosty, jest to jedna z bardziej niebezpiecznych metod a jednocześnie wysoko efektywnych metod

Cześć ekspertów twierdzi, że powinno się unikać tej metody ze względów bezpieczeństwa, ale jeśli wykonujesz to ćwiczenie prawidłowo przynosi naprawdę szybko zauważalne efekty. Spopularyzowane zostało wiele lat temu przez Japończyków, a skuteczność została udowodniona udowodniona naukowo. Ze względy na bezpieczeństow wskazane jest w pierwszej kolejności spróbować wszystkich innych powyższych metod.

Ćwiczenia to tylko jedna z kiilku meod powiększania penisa. Koniecznie sprawdź artykuł - Jak powiększyć penisa – 5 metod na powiększanie penisa

facebook wiecejmeskoscitwitter wiecejmeskosciyoutube wiecejmeskoscigoogleplus wiecejmeskosci


  Właściciel strony nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie w praktyce jakikolwiek porad, które dostępne są na stronie. Przed skorzystaniem z nich skonsultuj je ze swoim lekarzem.