Sprawdź nasze rankingi produktów!

 

pills2
TABLETKI NA POWIĘKSZENIE PENISA
Sprawdzone tabletki na powiększenie penisa. Nie daj się nabić w butelkę! 

 

Tabletki na przedwczesny wytrysk
TABLETKI NA OPÓŹNIENIE WYTRYSKU
Problem z wytryskiem? Dzięki tym tabletkom zaczniesz kontrolować swój wytrysk!

 

tabletki na potencje 
TABLETKI NA POTENCJĘ

Problemy z erekcją? Sprawdź nasz ranking tabletek na MEGA potencję.

  Czytaj dalej   Czytaj dalej   Czytaj dalej

Wpływ aktywności fizycznej i diety na potencję

Prowadząc zdrowy tryb życia można o wiele dłużej cieszyć się częstymi i mocnymi erekcjami. Zbilansowana dieta oraz sport jest kluczem do utrzymania potencji na odpowiednim poziomie. Wpływają na działanie układu nerwowego, hormonalnego oraz naczyniowego, czyli systemów odpowiedzialnych między innymi za utrzymanie sprawności seksualnej.  

Aktywność fizyczna wspomaga leczenie zaburzeń erekcji

sport potencja

Badaniu przeprowadzone w 2010 roku pod kierownictwem G. Maio polegało na porównaniu skuteczności leczenia 60 mężczyzn podzielonych na dwie grupy. W obu z nich podawano inhibitor fosfodiesterazy typu 5 (PDE5), w pierwszej grupie średni czas aktywności fizycznej (w tym przypadku aerobik) wynosił 3,4 godziny na tydzień, zaś w drugiej grupie czas ten wynosił jedynie 0,4 godziny. Po 3 miesiącach badania u osób aktywniejszych fizycznie zaobserwowano większą skuteczność leczenia przy użyciu PDE5.

Kolarstwo zwiększa ryzyko problemów z potencją

kolarstwo zaburzenia erekcji

Wpływ uprawiania tego sportu na zdrowie seksualne pod lupę wziął W. Hsiao wraz ze swoim zespołem. Porównano częstotliwość występowania umiarkowanych oraz ciężkich zaburzeń wzwodu u grupy mężczyzn jeżdżących powyżej 3 godziny tygodniowo oraz mężczyzn uprawiających inny sport. W przypadku kolarzy problem dotyczył 4%, natomiast kolejno dla biegaczy 1,1% i 2% pływaków. Badanie przeprowadzono dla mężczyzn dopasowanych wiekiem. Celem zmniejszenia ryzyka zaleca się stosowanie żelowego siodełka beznosowego przechylonego w dół oraz zmianę postawy ciała na bardziej wyprostowaną.

Potencja na talerzu – czyli krótko o tym jak się odżywiać

potencja na talerzu

Sposób odżywiania się, to co jemy oraz w jakich ilościach znacząco przekłada się na zdrowie seksualne. Dieta bazująca na przetworzonych, niepełnowartościowych posiłkach wpływa na działanie ośrodkowego i obwodowego układu nerwowego, odpowiedzialnych za produkcję hormonów oraz neuroprzekaźników. Skutkiem może być również powstawanie chorób układu krążenia, nadciśnienia, otyłości czy nadwagi, które przyczyniają się do obniżenia potencji.

Podstawowe zasady zdrowego odżywiania:

  • zbilansowana dieta – oparta na obliczeniu potrzebnej ilości kalorii zależnych od takich czynników jak: wiek, wzrost, rodzaj wykonywanej pracy, poziom aktywności fizycznej. Po dokonanych obliczeniach, należy rozłożyć kalorie proporcjonalnie pomiędzy poszczególne makroskładniki, np. 50% z węglowodanów, 20% z tłuszczy, 30% z białka. Zbilansowanie poszczególnych makroskładników wymaga indywidualnego podejścia, najlepszym rozwiązaniem jest zlecenie tego zadania specjaliście
  • regularne spożywanie posiłków – powinieneś spożywać je częściej ale w mniejszych porcjach, zaleca się spożywanie 5-6 posiłków co 3 godziny
  • dbaj o odpowiednie nawodnienie – to ile powinieneś  płynów powinieneś dostarczyć zależy od rodzaju wykonywanej pracy, poziomu aktywności fizycznej oraz aktualnego klimatu (naturalne jest spożywanie większej ilości w upalne dni). Najprościej ujmując należy spożywać taką ilość aby nie czuć pragnienia, wybierając wodę zwracaj uwagę na zawartość minerałów
  • zdrowa żywność – komponując swoje menu wybieraj produktu jak najmniej przetworzone, jeśli to możliwe korzystaj z warzyw i owoców z własnego ogródka. Dobrym źródłem węglowodanów mogą być: ziemniaki, ryż, kasza, makaron, pieczywo pełnoziarniste. Źródłem białka: chude mięsa, ryby, owoce morza, jajka, nabiał. Źródłem tłuszczy: nasiona słonecznika, orzechy, tłuste ryb, oliwa z oliwek, olej lniany, awokado

Podsumowanie

Aktywny fizycznie tryb życia oraz dieta oparta na zdrowych posiłkach pomaga utrzymać zadowalający poziom potencji. Pierwsze obajwy często są ignorowane lub próbuje się je załatwić reklamowanymi w telewizji środkami na potencję. Jest to pewnien sposób, jednak na krótką metę. Zostając przy starych nawykach żywieniowych oraz ograniczonej aktywności po odstawieniu tabletek zazwyczaj poziom potencji powoli spada do stanu początkowego. Wraz z wiekiem spada poziom hormonów, między innymi: testosteronu, DHEA oraz hormonu wzrostu, które zaliczają się do hormonów zapewniających odpowiednie libido. Spadek produkcji hormonów jest naturalny podczas starzenia się organizmu, prowadząc zdrowy tryb życia możemy znacząco go spowolnić i dłużej cieszyć się udanym życiem seksualnym.

facebook wiecejmeskoscitwitter wiecejmeskosciyoutube wiecejmeskoscigoogleplus wiecejmeskosci


  Właściciel strony nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie w praktyce jakikolwiek porad, które dostępne są na stronie. Przed skorzystaniem z nich skonsultuj je ze swoim lekarzem.